BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 8, 2008

happy belated birthday dear

assalamualaikum


to my dear friends


WAN NUR FARIEHAN WAN IBRAHIM


really sorry dear


I just wanna wish you


HAPPY BELATED yeah


moga dalam naungan dan rahmah Allah sentiasa


dan


dalam ni'mat iman dan islam yang tak ternilai


sahabat,

lahir kita ke dunia sebagai perempuan. Makhluk Tuhan yang tiada nilai bandingnya. Penyejuk mata bagi kaum adam, penguat semangat kaum adam dan mungkin segalanya bagi kaum adam selepas Allah,Rasul dan ibunya. Lahirmu disambut kalimah suci, menandakan bertambahlah umat Muhammad seorang lagi. Cahaya kegembiraan nama diberi..agar dirimu beerti buat Agama, Bangsa dan Negara. Teruskan jihad wahai sahabat, biar sampai darah menitis di bumi ini..jangan kau gadaikan harga dirimu. Teruslah melangkah ke hadapan menuju ke destinasi yang abadi dengan mardhotillah. Carilah mardhotillah dalam setiap tindak-tandukmu. Jangan pernah berhenti berjuang menjadi wanita solehah, kerana yang solehah itu satu dalam seribu. Binalah baitul muslim bersama mujahid sejati.


ukht sayangfillah,

Wanita solehah idaman mujahid soleh yang malunya menjadi perisai dirinya, yang zikirnya menjadi penawar dirinya; tak gentar di acah mehnah duniawi kerana dia rindukan wangian syurgawi, dia berpegang pada janji yang terpatri di lubuk hati. Jadilah wanita solehah yang diredhoi.


Destinasi selepas ini mencabar kekuatan rohani kita, kuatkan hati dengan pergantungan pada Allah. Walau badai melanda, teruslah tersenyum menghadapinya. Tenanglah. Tiada apa yang dpaat membahagiakan diri mu melainkan rimbunan taqwa yang merendang ke akhirat.


*luv u, miss u

*all da best

*semoga jumpa "fahri" ya..ameen,hehe

0 comments: