BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 27, 2011

love me

assalamualaikum wbt dan salam ramadhan 10 malam terakhir, salam aidilfitri yg ditunggu tunggu

sekarang ana di johor bharu and love being here. di rumah abang yg ke-4 bersama anak buah yg nakal and comel. tak larat rasanya nak layan kerenah budak-budak. time tengah cun tumpah susu pulak..heheh. nak gelak rase duduk dengan diorg ni. terfikir jugak, one day insyaAllah i'll have children.huhu and macamanalah ana dengan diorg nanti..

tapi dlm hati ana, ada satu perasaan yg sukar ditafsir...

ana rindukan mak :'

dan sedih sebab ramadhan dah nak berakhir. ana bakal rindukan ramadhan lagi. ana sangat mencintai ramadhan. ana ingin setiap hari adalah ramadhan, setiap malam adalah lailatul qadar. tapi perkara yg sering kita dapat itulah yg mudah menjadikan kita alpa. knp lailatulqadar setahun sekali? sebab disitu Allah nak lihat mana hambaNya yg benar-benar beriman, sabar dan rindu akan Dia. yg pasti, jiwa seorang hamba sentiasa rindukan Dia, mencintai Dia..

ana menginginkan ramadhan yg akan datang, ana berada di haramain sebulan! hoho..macam banyak duit bunyinyek. mana tahu ada rezki, insyaAllah.

apapun, moga ramadhan yg kita lalui ni dah jadi clorox buat hati dan jiwa hamba. dan eidulfitri dilalui dgn penuh penghayatan.

sarangeo. sayang anda semua :))

0 comments: