BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 19, 2011

take responsibility

assalamualaikum wbt dan salam kasih penuh rindu.penuh cinta.penuh perasaan.untuk semua yang merindui dan takkan henti merindui Allah,yg Maha Mencintai. moga akhir hidup disaat cinta ini memuncak dan terus memuncak selamanya. insyaALLAH, amiin.

hari ni bawak mak dan kawan mak shopping kat tesco, makan2 and balik. nak dekat 5jam jugak jalan-jalan.wow! penat sikit. tapi puas sebab relax and smooth semua. alhamdulillah.

sebenarnya ada sikit bad feeling bila nak menempuh sem akhir diploma. sebab kena iadah 30juz, tesis. itu adalah dua benda yg besar untuk diatasi. penyelia yg paling teliti. fikir-fikir, sampai tak tau nak buat apa. then ulang balik tengok boys over flower. serius! betul-betul bingung...

dan suka phrase goo jun biao.."take responsibility from the beginning till the end"

bila decide untuk jadi hafizah, untuk ambil course hadis..bertanggungjawab untuk mengulang dan face exam 30juz dan tesis, juga penyelia yg agak strict. tak boleh larikan diri...agak berat jugak nak face..tapi apa lagi jalan yg ada..selain stay strong and keep do it..insyaAllah, everything will be fine..dun worry

itu aje yg nak di share. some of us, like to run away from responsiblity..sama macam ana. suka lari dari masalah, bukan selesaikan ataupun biarkan berlalu dengan penyesalan. at least we worked hard for that. even natijah tak seperti yg kita harapkan. tapi kita takkan menyesal, sebab kita dah buat sehabis baik. betul tak?

~just live thankfully

0 comments: