BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 8, 2012

Akhirnya..

Asalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat pelawat blog yg dicintai..semoga setiap langkah kita, Allah redha. Dan setiap perbuatan Allah berkati dan rahmati..


alhamdulillah. Segala kepujian, kesyukuran dan kegembiraan ini milik Allah. Alhamdulillah, semalam kami graduan Darul Quran,hakim menerima skrol diploma drpd menteri di jubin perdana menteri..dato' jamil khir bahrom..

Hanisah: terima kasih dato' :))
Dato': sama2 :))
Hanisah: doakan saya :))
Dato': Insyaallah..bagus2..kamu nampak confident..
*dalam hati hanya Allah yg tahu. Tangan dankaki dah lembik..

Segala kesukaran selama 3tahun..Allah janjikan kemanisan berpanjangan. Ini antara kemanisan yg xterhitung nikmatnya. Hanya Allah yg tahu..dalam hati hanya air mata yg menderu. Mata menahan agar empangan ini tidak pecah semalam. Biar ana lalui dgn senyuman. Yg duka dan terluka, ana mohon agar Allah tinggalkan semua itu di dq. Dan yg tertawa dan gembira, ana minta izin utk simpan.

Xterhitung segala kemanisan yg Allah beri. Karna Allah beri dgn kasih syg..Allah beri dgn sepenuh jiwa. Cuma kita menerima dgn muka mencuba. Astaghfirullah.

Ramai usha tanya, "bila kitorang nk dpt kad wangi?"..

Tergelak besar mendengar. Rase macam nk guling2 time tuh jugak..heheh. Ade patut muka mcm ana ni di tanya soalan mcm tu..sabotaj je lah

0 comments: