BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 8, 2013

rasakan!

assalamualaikum wbt :)

baru balik dari town. bawa mak jalan-jalan, tp dapat singgah bodyshop sekejap je. terlepas promotion february. rasa macam nak nangis. it's ok, next time inshaAllah.

setiap kali buka fb, mesti ada antara kawan-kawan yg post about jodoh. dulu, tergugat jugak. dan selalu juga post pasal jodoh. maklumlah, zaman baru nak membeso. sejak setahun ni, rasa muak dah. stop dulu. dan a lil bit relax. xperlu nak fikir sangat. kalau orang tanya pun, buat muka lembu kenyang :)

tp sejak akhir-akhir ni mak macam tertanya-tanya, siapalah jodoh anis ni. macam biasa, muka lembu kenyang terbit secara automatik. haha.




dulu, saya juga seperti kamu. baru nak mengenal cinta. excited dgn cinta lelaki-perempuan. namun, berfikirlah secara dewasa. pengalaman itu mematangkan. kecewa itu membuat kita tersedar.

setelah nasihat demi nasihat dari izatonaishawardatikahfieza, saya mula boleh terima...manusia pasti akan buat silap. dalam komitmen pasti ada yg mengecewakan. sakit dan perit itu membuat kita dewasa. jangan takut utk berhadapan dgn realiti. face it. and step foward.











saya menunggu yg Allah hantar :)

0 comments: