BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 20, 2009

sakit gigi

assalamualaikum w.b.t,

sekali Allah tarik nikmat yg kita terlepas pandang baru terasa kehilangan. Allah baru uji ana dgn sakit gigi. i'adah tergangu. sangat sangat terganggu.

ayah cakap, Allah nak uji. dah lama sangat Dia bagi kita guna dgn baik, sesekali Dia nak uji kita bersyukur tak dgn apa yg Dia beri. guna sebaiknya atau tak. sekurangnya bila Allah cuit kita macam ni, kita akan terfikir..nikmat ini apa aku gunakan sebaiknya atau tak. bila dihadapan Mu, apa jwpn aku nanti..

tanyalah iman dan taqwa yg kita bajai setiap hari...


sahabt tarbiyyah sekalian,
jadikan ramadhan kali ini ia sangat bermakna. belum tentu kita akan menikmati pd musim akan datang. kalau pun dapat, belum tentu kita akan dapat menikmatinya dgn penuh keimanan dan ketaqwaan. utk kali ini, ana dan sahabat sekalian cuba utk menjalaninya dgn penuh kehinaan dn kehambaan. rasa jijiknya kita dgn dosa2 yg telah lalu tetapi Allah masih memberi peluang utk kita utkmembasuh jijik itu pd ramadhan kali ini. pohonlah syurga Allah dn minta jauh dr nerakaNya. insyaAllah.

ana doakan, moga ramadhan kali ini subur rasa hamba dan taqwa kita kpdNya buat selamanya. moga segala dosa kita yg telah lepas dan akan datang diampunkan olehNya. moga roh dakwah kian mekar di dalam diri kita..menyelamatkan umat yg kian dahagakan kebenaran. yg kian jauh dr landasan yg benar. yaAllah, thabatkan kami dlm perjuangan yg benar ini


HANCUR HANCUR..HANCUR YAHUDI
HIDUP HIDUP..HIDUP ISLAM
HANCUR ISRAEL, HANCUR AMERIKA, HANCUR KUFFAR

1 comments:

Fatin Filzah said...

nisah,
i'm happy to read ur updated post.
akak rindu awk.
rindu nak baca tulisan nisah.
akk sihat. alhamdulillah.
nisah camne kat dq? blaja betul2 ye.
tuntut ilmu sebaik mungkin.
"".man yajtahid saufa yanjah.""