BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 7, 2011

selamat tinggal semua

assalamualaikum wbt

tak berniat untuk menulis berjela-jela..tp setakat muat di jendela..heheh

insyaAllah 11/5 ni ana akan terbang jauh meninggalkan bumi malaysia..dan akan berhenti terbang di haramain insyaAllah. alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah abg ana dengan baik hatinya sponsor mak ayah dan ana mengerjakan ibadah umrah..rs mcm mimpi. tak percaya pun ada

yea..yea je nak pergi umrah ni. siyes, saat ini pun ana still rs tak percaya..fuuuuhhh

semua tanya persediaan..hehe. sengih je la...

apapun ana dah rs mcm tak betul sangat, sbb semua rs bercmpur-baur ni..

*doakan kami. dan ana minta maaf ats segala salah silap. dan terima kasih ats segalanya yg telah anda semua sumbangkan..

3 comments:

Ayu said...

seronoknya dik..akak doakan perjalanan adik dan setiap amalan yg bakal dikerjakan nisah sna dipermudahkan Allah...akak tumpang gembira..panggilan Allah utk adik mngerjakan umrah telah tiba..ambil dan gunakan peluang ini sebaik mgkin beribadat pdNya...doakan akak juga yer ditanah suci nanti..

Fatin Ms said...

NISAH, akak doakan nisah. jgn lupakan akak kat sini ye. i miss u. :(


SALAM SAYANG dari kakakmu.

hanisah yusra [BPDQ] said...

to k.ayu and k.fatin..yg nisah syg kedua-duanya :)..syukrn ats doa kalian. moga lepas ni kakak berdua menyusul ya..huhu..insyaAllah