BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 12, 2009

can or nOt

sama ada sesutu tu kita nak atau tak, terpulang pada kita! setelah usaha, let Allah decide for us. kan?

tapi ana ni..

truely tengah takde mud. bukan nak marah orang, tapi rasa macam hampeh je sekarang ni. back to istighfar! betul menenangkan hati..astaghfirullahalaziim

takde mud tetap ada! ana takde mud dgn diri sendiri. ana tak suka bila ingat balik perkara yg dah lepas, yg takde kaitan lagi. yg meng'hampeh'kan diri.

one message received:
bykkn istighfar. semakin kuat kita mujahadh,semakin byk tipu daya syaitan-k.ha

msa trima msg tu, dgr pulak lagu 'padaMu ku bersujud-afgan'. ouh, betul-betul menginsafkan diri. astaghfirullah, apa aku dah buat ni?

ble taknak ingat pun, ia menerjah fikiran ni. mcm segmen terjah! main terjah sesuka hati je

now I can't stOp crying! all I knOw, just cry! cry! n cry!

pssst:ni lah tulisan ble ikut perasaan. antum jgn ikut. bila gni, byk istighfar! Allah ade brsama. benar2 tenang. "Allah menyukai keadaan seseorang yg mana hancur remuk hatinya"

know why? tggu post terbaru! huhu

2 comments:

arnamee said...

Salam..

yerp2, keep2 istighfar syg;)

hanisah yusra [BPDQ] said...

ws..thnx :)
alhamdulillah, dh melepasi prkara tu
thanx again :)