BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 27, 2009

ubreakable

Assalamualaikum w.b.t

bahang darul quran kian terasa. rasa mcm taknak pergi!
yaAllah, tak taulah kenapa ni. rasa mcm tak confident je dgn diri. mungkin ana menulis dlm keadaan letih..mumkin.

insyaAllah, takda apa-apa(try pujuk hati :))

dgn izin Allah, dq akan memulakan segalanya kembali. ana fikir, ana bagai bayi yg tak tahu apa-apa ke sana dan menuntut ilmu lillahi taala. starts new life there-pesan kwn ana.

mgkn lantaran bermacam-macam yg berlaku pd ana. tak habis-habis. hehe. insyaAllah, 'bayi' ini akan dewasa di bumi barokah dq. mOga ia tetap suci seperti mana baru dilahirkan dulu.

focus on what u want-my besties
ittaqullah haqqa tuqatih-k.ha

*insyaAllah,doakan ana agar kuat dan terdidik dgn biah solehah di sana. walaupun hati ni gundah gulana..huuuuuuuuuuu. nanges je tau!

6 comments:

suhana said...

tabahkan hatimu wahai sahabat ku..

anda sedang menuju jalan yang diredhai Allah.. insyaAllah dipermudahkanNya.. =)

teruskan perjuangan!!

TAKBIR!!!

sufiyyah zulkifli said...

barakallahu fiik!!
nangis tu bagus,
tapi selalu sgt x baik jugak.
hue...

Fatin Filzah said...

tabahkan hatimu, hanisah yusra.
jgn sedih2. ini adalah cabaran. sahut cabaran ini.

never look back. ;)
akak support nisah selagi mampu, even kita xpernah jumpa.

muslimah_qawiyah said...

salam hanisa,
moga Allah mempermudahklan jalan menujuNya, insyaallah.
ana hidayah. sahabat ana pun ramai akan ke sana juga. rasa sedih juga mereka pergi, tetapi mereka perlu mengejar cita2nya. ana akan mendoakan mereka dan enti juga. a...min.

Anonymous said...

sala dik..pelik ni...ana dulu dapat tawaran lepas spm,sblm result spm kuar lagi...kiranya dia guna trial result...adik ni dapat tawaran guna result spm ke?mcm2 mana pun,kalau adaik minat DQ,suasana sana mmg tenang dan nyaman...hati akan tenang...sunyi dari sebarang maksiat...

kalam said...

Salam..
Harap Anis sihat ketika ni..Anis, rezeki Anis dpt terima masuk ke Dq patut Anis terima dngn gembira.. Insyallh kat sana jiwa Anis.. Anis sll doa mnta tenangkn hati..mnta jauhkan dr 'mslh2' sblm ni.. Allah dh pekenan..Alhamdllh. langkahlah dngn yakin..ayah pun hrp ada anknya yg jd Hafiz/zah..jgn benci 'masa' ni. dunia Hafiz..dunia ketenangan.. Insyallh, smg perjalannmu beroleh ketenagn, maghfirh dn redhoNya..Ameen Ya Rabb.